В багатьох країнах ліплення є обов'язковою програмою для дитячих садків та шкіл. Психолог Natalya Kalkovets часто використовує пластилін під час корекційно-розвиткових занять.
Гра з пластиліном розвиває координацію рухів, вчить одночасно працювати обидві півкулі мозку, розвиває образне мислення і творчі здібності.
Діти швидко навчаються розрізняти та поєднувати кольори. Учні ліплять не іграшку чи предмет, вони ліплять цілу історію.
Наприклад, учень 2-го класу, Денис Манаєв зліпив солдатів. Війна - дуже популярна тема для хлопчиків. А інший його шедевр це «Садок вишневий коло хати».
Дівчатка люблять ліпити милих кошенят, принцес, квіти, фрукти та овочі.
Погляньте,які вишеньки та огірочки зліпила Єва Ісаченко, учениця 1-го класу.
Діти насправді ліплять свої страхи і роздуми - віддають пластиліну свої найглибші переживання.
Ліплення трансформує напругу, знімає затиски, дає відчуття контролю (що важливо для тих, хто втратив контроль над ситуацією, життям, реальністю), ліплення корисне за будь-яких обставин.