Пріоритетні напрямки організації освітнього процесу в 2025/2026 н.р.

 

  • створення сучасного освітнього середовища, що забезпечує комфортні та безпечні умови навчання, виховання, розвитку здобувачів освіти, у тому числі й дітей з особливими освітніми потребами;

 

  • впровадження у 8-х класах нового Державного стандарту базової загальної середньої освіти (далі – Державний стандарт);

 

  • створення умов для вибору учнями індивідуальної освітньої траєкторії, спрямованої на формування і розвиток ключових компетентностей, визначених державними стандартами;

 

  • організація інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами;

 

  • продовження навчання за науково-методичним проєктом «Інтелект України» (2-й клас);

 

  • організація навчальної діяльності здобувачів освіти та способів побудови зворотного зв’язку в умовах очного та, змішаного форматів навчання;

 

  • упровадження сучасних інформаційно-комунікаційних технологій, застосування на практиці інструментарію дистанційного та змішаного навчання;

 

  • розвиток творчої активності педагогів, підвищення їх професіоналізму, компетентності та вдосконалення системи стимулів для підвищення фахової майстерності педагогів й ефективності їхньої роботи;

 

  • поширення досвіду роботи педагогів гімназії з інклюзивного навчання в педагогічних спільнотах;

 

  • активізація роботи з обдарованими та талановитими дітьми, якісної підготовки здобувачів освіти до олімпіад, конкурсів, турнірів різного рівня;

 

  • формування освітньої системи на засадах педагогіки партнерства, педагогіки емпауертменту;

 

  • реалізація Концепції НУШ із STEM-підходом;

 

  • забезпечення соціального захисту всіх учасників освітнього процесу;

 

  • збереження та зміцнення ментального та фізичного здоров’я учасників освітнього процесу;

 

  • просвіта з питань особистої безпеки;

 

  • реалізація нових підходів до виховання в умовах становлення НУШ та моделювання наскрізного ціннісно спрямованого освітнього процесу;

 

  • реалізація проєкту «Tinkering toolkit «Навчаймося діяльнісно», СЕН «Зерна» від LEGOFondation;

 

  • реалізація пілотної програми СЕЕН у межах загальнонаціонального шкільного експерименту за участі Інституту модернізації змісту освіти, Інституту проблем виховання Національної академії педагогічних наук України та за підтримки GIZ Civil Peace Service Ukraine громадської служби миру — GIZ Україна;

 

  • реалізація проєкту HAPPY UKRAINE - сoціальної ініціативи проектування майбутнього;

 

  • реалізація інноваційного освітнього проєкту за темою «Організаційно-педагогічні умови впровадження змішаного формату навчання здобувачів закладів загальної середньої освіти» у листопаді 2022 - травні 2028 років» відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 02.12.2022 № 1087;

 

  • формування свідомого громадянина України з активною життєвою позицією, глибоким почуттям патріотизму, високим рівнем моральної культури, здатного діяти в умовах викликів сучасності, поважати права інших, відповідально ставитися до власного життя, творити себе і оточуючий світ;

 

  • посилення національно-патріотичного виховання, формування громадянської позиції, виховання патріотів України;

 

  • всебічна підтримка і розвиток благодійних ініціатив на підтримку Сил Оборони України.